Oranje koorts neemt toe

Oranje koorts neemt toe

Het Europees Kampioenschap komt steeds dichter bij en dus komen veel bedrijven met ludieke acties. De eerste opvallende actie was de kratstoel en inmiddels kleuren de televisie reclames ook helemaal oranje met allemaal hebbedingetjes. Om het een beetje overzichtelijk te houden, komt Web.nl in aanloop naar het EK met de opvallendste, opmerkelijkste, irritantste en meest originele reclames.

 

C1000 introduceerde deze week de EK “Geluksvogel” en hoewel de supermarktketen pas de eerste is met een grote EK actie zullen andere supermarkten maar ook andere bedrijven erg hun best moeten doen om de geluksvogel te gaan overtreffen. Het reclame spotje waarmee de geluksvogel geïntroduceerd wordt duurt maar liefst drie minuten. In de clip zitten niet alleen Wolter Kroes, YES-R, Ernst Daniel Smid maar ook de spelers van het Nederlands elftal. In de clip wordt verteld dat iedereen die bij c1000 boodschappen doet bij elke €15,- een geluksvogel krijgt.

 

Plaats een reactie